LIBRARIAN

لائبریرین کیا کرتے ہیں
کسی لائبریری کے روایتی تصور کو کسی جگہ سے کاغذی ریکارڈوں یا کتابوں تک رسائی حاصل کرنے کے لئے نئی تعریف کی جارہی ہے جس میں جدید ترین الیکٹرانک وسائل بھی موجود ہیں ، جن میں انٹرنیٹ ، ڈیجیٹل لائبریریوں ، اور وسیع پیمانے پر معلومات کے ذرائع تک دور دراز تک رسائی شامل ہے۔ اس کے نتیجے میں ، لائبریرین ، جنہیں اکثر انفارمیشن پروفیشنل کہا جاتا ہے ، روایتی فرائض کو یکجا کرتے ہیں جس میں ٹکنالوجی کو تبدیل کرنا شامل ہوتا ہے۔ لائبریرین افراد کو معلومات کی تلاش میں اور ذاتی اور پیشہ ورانہ مقاصد کے لئے موثر طریقے سے استعمال کرنے میں لوگوں کی مدد کرتے ہیں۔ انھیں لازمی طور پر علمی اور عوامی معلومات کے مختلف وسائل کا علم ہونا چاہئے اور لائبریری کے مواد کے انتخاب اور تنظیم کی نگرانی کے لئے اشاعت ، کمپیوٹر اور میڈیا سے متعلق رجحانات پر عمل کرنا چاہئے۔ لائبریرین عملہ کا نظم و نسق کرتے ہیں اور عوام کے لئے معلوماتی پروگراموں اور سسٹموں کی نشوونما اور ترقی کرتے ہیں اور اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ معلومات کو اس انداز میں ترتیب دیا گیا ہے کہ جس سے صارفین کی ضروریات پوری ہوں۔

لائبریرین کی پوزیشن لائبریری کے کام کے تین پہلوؤں میں سے ایک پر مرکوز ہے: صارف کی خدمات ، تکنیکی خدمات اور انتظامی خدمات۔ صارف کی خدمات میں لائبریرین ، جیسے حوالہ اور بچوں کے لائبریرین ، سرپرستوں کے ساتھ مل کر کام کرتے ہیں تاکہ ان کو اپنی ضرورت کی معلومات تلاش کرنے میں مدد ملے۔ اس کام میں صارفین کی ضروریات کا تجزیہ کرنا شامل ہے کہ اس بات کا تعین کیا جا سکے کہ کون سی معلومات مناسب ہے اور معلومات کو تلاش کرنا ، حاصل کرنا اور فراہم کرنا۔ اس ملازمت میں ایک تدریسی کردار بھی شامل ہے ، جیسے صارفین کو معلومات کو تلاش کرنے اور اس کا اندازہ لگانے کے طریقوں کو ظاہر کرنا۔ مثال کے طور پر ، لائبریرین عام طور پر صارفین کو انٹرنیٹ پر تشریف لانے میں مدد کرتے ہیں تاکہ وہ معلومات کی تلاش اور موثر انداز میں جانچ کرسکیں۔ تکنیکی خدمات جیسے لائبریرین ، جیسے حصول اور کیٹلاگ ، مواد حاصل ، تیار کرنا اور درجہ بندی کرنا تاکہ سرپرست آسانی سے اسے تلاش کرسکیں۔ کچھ خلاصے اور خلاصے لکھتے ہیں۔ اکثر یہ لائبریرین عوام کے ساتھ براہ راست ڈیل نہیں کرتے ہیں۔ انتظامی خدمات میں موجود لائبریرین لائبریریوں کے انتظام اور منصوبہ بندی کی نگرانی کرتے ہیں: وہ خدمات ، سامان اور سامان کے معاہدوں پر بات چیت کرتے ہیں۔ لائبریری ملازمین کی نگرانی؛ عوامی تعلقات اور فنڈ ریزنگ کے فرائض انجام دیں؛ بجٹ تیار کرنا؛ اور براہ راست سرگرمیاں اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ ہر کام صحیح طریقے سے کام کرتا ہے۔

چھوٹی لائبریریوں یا انفارمیشن مراکز میں ، لائبریرین عام طور پر لائبریری کی کارروائیوں کے تمام پہلوؤں کو سنبھالتے ہیں۔ موجودہ کتابت اور دیگر دستیاب وسائل کو برقرار رکھنے کے لئے انہوں نے کتاب کے جائزے ، ناشرین کے اعلانات اور کیٹلاگ پڑھے اور وہ ناشروں ، تھوک فروشوں اور تقسیم کنندگان سے مواد کا انتخاب اور خریداری کرتے ہیں۔ لائبریرین نئے مواد تیار کرتے ہیں ، ان کو موضوع کے لحاظ سے درجہ بندی کرتے ہیں اور کتابیں اور دیگر لائبریری مواد بیان کرتے ہیں تاکہ ان کی تلاش آسان ہو۔ لائبریرین معاونین کی نگرانی کرتے ہیں ، جو الیکٹرانک کیٹلاگ میں درجہ بندی کی معلومات اور مواد کی تفصیل داخل کرتے ہیں۔ بڑی لائبریریوں میں ، لائبریرین اکثر کسی ایک علاقے میں مہارت حاصل کرتے ہیں ، جیسے حصول ، فہرست سازی ، کتابیات ، حوالہ ، خصوصی مجموعہ ، یا انتظامیہ۔ لہذا ، اچھا ٹیم ورک ضروری ہے۔

لائبریرین بھی مواد کی سفارش کرتے ہیں۔ بہت سارے مضامین پر کتابیں ، رسالے ، مضامین ، آڈیو ویوزئل مواد ، اور الیکٹرانک وسائل کی فہرستیں مرتب کرتے ہیں اور ان کی فہرست مرتب کرتے ہیں۔ وہ کتابیں ، پمفلٹ ، مخطوطات ، اور دوسرے مواد کو کسی مخصوص فیلڈ میں ، جیسے نایاب کتابیں ، نسب نامہ ، یا موسیقی اکٹھا اور منظم کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ ، وہ پروگراموں کو مربوط کرتے ہیں جیسے بچوں کے لئے کہانی سنانے اور خواندگی کی مہارت اور بڑوں کے ل book کتابی گفتگو۔ کچھ کلاسز کا انعقاد کرتے ہیں ، خدمات کو عام کرتے ہیں ، گرانٹ لکھتے ہیں اور دیگر انتظامی امور کی نگرانی کرتے ہیں۔
بہت سے کتب خانوں میں ریموٹ ڈیٹا بیس تک رسائی حاصل ہے اور وہ اپنے کمپیوٹرائزڈ ڈیٹا بیس کو برقرار رکھتے ہیں۔ الیکٹرانک وسائل کا وسیع پیمانے پر استعمال لائبریرین کے ل database ڈیٹا بیس کی تلاش کی مہارت کو اہم بنا دیتا ہے۔ لائبریرین ڈیٹا بیس تیار کرتے اور انڈیکس کرتے ہیں اور صارفین کو تلاش کرنے کی مہارت کو تیار کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ کچھ لائبریریاں دیگر لائبریریوں کے ساتھ کنسورشیم تشکیل دے رہی ہیں تاکہ سرپرستوں کو ایک وسیع پیمانے پر ڈیٹا بیس تک رسائی حاصل ہوسکے اور متعدد لائبریریوں کو بیک وقت معلومات کی درخواستیں پیش کی جاسکیں۔ انٹرنیٹ نے دستیاب حوالہ سے متعلق معلومات کی مقدار میں بھی بہت اضافہ کیا ہے۔ لائبریرین افراد کو ان وسائل کو استعمال کرنے کا طریقہ جاننا ہوگا اور عوام کو ان میں موجود معلومات کی دولت سے آگاہ کرنا ہوگا۔

لائبریرین ان کی قسم کے لائبریری کے مطابق درجہ بندی کیے جاتے ہیں جس میں وہ کام کرتے ہیں: ایک عوامی لائبریری۔ اسکول لائبریری میڈیا سنٹر؛ کالج ، یونیورسٹی یا دیگر تعلیمی لائبریری۔ یا خصوصی لائبریری۔ خصوصی کتب خانوں میں موجود لائبریرین انفارمیشن سینٹرز یا لائبریریوں میں کام کرتے ہیں جن کی نگرانی سرکاری اداروں یا کارپوریشنوں ، قانون فرموں ، اشتہاری ایجنسیوں ، عجائب گھروں ، پیشہ ور انجمنوں ، یونینوں ، طبی مراکز ، اسپتالوں ، مذہبی تنظیموں یا تحقیقی لیبارٹریوں کے ذریعہ کی جاتی ہے۔ وہ کسی تنظیم کے معلوماتی وسائل حاصل کرتے ہیں اور ان کا بندوبست کرتے ہیں ، جو عام طور پر تنظیم میں خصوصی دلچسپی رکھنے والے مضامین تک محدود ہوتے ہیں۔ وہ موجودہ رسالوں کے خلاصہ اور اشاریہ تیار کرکے ، کتابیات ترتیب دے کر ، یا پس منظر کی معلومات کا تجزیہ کرکے اور خاص دلچسپی والے علاقوں کے بارے میں رپورٹس تیار کرکے اہم معلوماتی خدمات مہیا کرسکتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، ایک کارپوریشن کے لئے کام کرنے والا ایک خصوصی لائبریرین ، محکمہ سیلز کو مقابلہ فراہم کرنے والوں یا میدان کو متاثر کرنے والی نئی پیشرفت سے متعلق معلومات فراہم کرسکتا ہے۔ ایک طبی لائبریرین صحت کے پیشہ ور افراد ، مریضوں ، صارفین اور کارپوریشنوں کو نئے طبی علاج ، طبی آزمائشوں ، اور معیاری طریقہ کار کے بارے میں معلومات فراہم کرسکتا ہے۔ سرکاری دستاویزات کے لائبریرین ، جو ہر ریاست میں متعدد ذخیر. لائبریریوں میں کام کرتے ہیں ، سرکاری اشاعتوں ، ریکارڈوں اور دیگر دستاویزات کو محفوظ کرتے اور پھیلاتے ہیں جو حکومتی کارروائیوں کا تاریخی ریکارڈ رکھتے ہیں۔

کچھ لائبریرین مخصوص گروپوں ، جیسے بچوں ، جوان بالغوں ، بڑوں ، یا پسماندہ افراد کے ساتھ کام کرتے ہیں۔ اسکول لائبریری میڈیا مراکز میں ، لائبریرین جنہیں اکثر اسکول میڈیا ماہر کہا جاتا ہے – اساتذہ کو نصاب تیار کرنے اور کلاس روم کی تعلیم کے لئے مواد حاصل کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ وہ طلبہ کے لئے تحقیقی منصوبوں کے لئے کتب خانہ کے وسائل کو استعمال کرنے کے لئے کلاسز بھی چلاتے ہیں۔

کمپیوٹر اور انفارمیشن سسٹم کی مہارت رکھنے والے لائبریرین خودکار نظام کے لائبریرین ، منصوبہ بندی اور آپریٹنگ کمپیوٹر سسٹم ، اور انفارمیشن آرکیٹیکٹس ، انفارمیشن اسٹوریج اور بازیافت سسٹم کو ڈیزائن کرنے اور معلومات کو جمع کرنے ، ترتیب دینے ، ترجمانی کرنے ، اور درجہ بندی کرنے کے طریقہ کار تیار کرنے کے کام کرسکتے ہیں۔ یہ لائبریرین مستقبل میں معلومات کی ضروریات کا تجزیہ اور منصوبہ بندی کرتے ہیں۔ خودکار انفارمیشن سسٹم لائبریرین کو تکنیکی اور تکنیکی ماہرین کو معمول کی خدمات کی ذمہ داریاں تفویض کرنے کے دوران انتظامی اور بجٹ کی ذمہ داریوں ، تحریری تحریروں اور خصوصی تحقیقی درخواستوں پر توجہ دینے کا اہل بناتے ہیں۔

زیادہ سے زیادہ ، لائبریرین اپنی معلوماتی نظم و نسق اور تحقیقی صلاحیتوں کا اطلاق لائبریریوں سے باہر کے میدانوں پر کرتے ہیں example مثال کے طور پر ، ڈیٹا بیس کی ترقی ، حوالہ ٹول ڈویلپمنٹ ، انفارمیشن سسٹم ، اشاعت ، انٹرنیٹ کوآرڈینیشن ، مارکیٹنگ ، ویب کنٹینٹ مینجمنٹ اور ڈیزائن ، اور ڈیٹا بیس صارفین کی تربیت۔ کاروباری لائبریرین بعض اوقات آزادانہ لائبریرین یا انفارمیشن بروکرز کی حیثیت سے کام کرتے ہیں اور دیگر لائبریریوں ، کاروباری اداروں یا سرکاری اداروں کو خدمات فراہم کرتے ہیں۔

کام کا ماحول
لائبریرین اپنے ڈیسک پر یا کمپیوٹر ٹرمینلز کے سامنے وقت کا ایک خاص حصہ گزارتے ہیں۔ ویڈیو ڈسپلے ٹرمینلز میں توسیع کا کام آئسٹرین اور سر درد کا سبب بن سکتا ہے۔ صارفین کو ملازمت ، گھریلو کام یا تفریحی پڑھنے کے ل information معلومات یا کتابوں کے حصول میں مدد کرنا چیلنجنگ اور اطمینان بخش ہوسکتا ہے ، لیکن ڈیڈ لائن کے تحت صارفین کے ساتھ کام کرنا مطالبہ اور تناؤ کا باعث ہوسکتا ہے۔ کچھ لائبریرین کتابیں اٹھاتے اور ساتھ لے جاتے ہیں ، اور کچھ سیڑھیاں اونچی چوٹیوں تک پہنچنے کے ل although ، اگرچہ زیادہ تر جدید لائبریریوں میں آسانی سے قابل رسائی اسٹیکس موجود ہے۔ مددگار عملے کے بغیر چھوٹی سی ترتیبات میں موجود لائبریرین بعض اوقات خود کتابیں سمیٹتے ہیں۔

پچیس فیصد لائبریرین پارٹ ٹائم کام کرتے ہیں۔ سرکاری اور کالج کے لائبریرین اکثر ہفتے کے آخر ، شام اور کچھ تعطیلات پر کام کرتے ہیں۔ اسکول کے لائبریرین عام طور پر کلاس روم کے اساتذہ کی طرح کام کے دن اور چھٹیوں کے نظام الاوقات ہوتے ہیں۔ خصوصی لائبریرین عام طور پر کاروباری اوقات کار کرتے ہیں ، لیکن تیز رفتار صنعتوں میں جیسے اشتہاری یا قانونی خدمات – ضرورت پڑنے پر وہ زیادہ وقت تک کام کرسکتے ہیں۔

تعلیم اور تربیت کی ضرورت ہے
لائبریری سائنس گریجویٹ پروگرام میں داخلے کے لئے بیچلر ڈگری کی ضرورت ہوتی ہے ، لیکن کوئی بھی انڈرگریجویٹ میجر قابل قبول ہوتا ہے۔ بہت سارے کالج اور یونیورسٹیاں لائبریری سائنس پروگرام پیش کرتی ہیں ، لیکن آجر اکثر امریکی لائبریری ایسوسی ایشن کے ذریعہ منظور شدہ ریاستہائے متحدہ کے 49 اسکولوں کے فارغ التحصیل افراد کو ترجیح دیتے ہیں۔ زیادہ تر پروگراموں کو مکمل ہونے میں 1 سال لگتا ہے۔ ایک عام گریجویٹ پروگرام میں لائبریری اور انفارمیشن سائنس کی بنیادیں ، جیسے کتابوں اور طباعت کی تاریخ ، دانشورانہ آزادی اور سنسرشپ ، اور معاشرے میں لائبریریوں اور معلومات کا کردار شامل ہیں۔ دوسرے بنیادی نصاب میں مواد کے انتخاب اور پروسیسنگ ، معلومات کی تنظیم ، تحقیق کے طریقوں اور حکمت عملیوں اور صارف خدمات کا احاطہ کیا گیا ہے۔ ممکنہ لائبریرین آن لائن ریفرنس سسٹم ، انٹرنیٹ تلاش کے طریقے اور خود کار گردشی نظاموں کا بھی مطالعہ کرتے ہیں۔ اختیاری کورس کے اختیارات میں بچوں یا نوجوان بالغوں کے لئے وسائل شامل ہوتے ہیں۔ درجہ بندی ، فہرست سازی ، اشاریہ سازی ، اور تجرید۔ اور لائبریری انتظامیہ۔ کمپیوٹر سے متعلق کورس کا کام ایم ایل ایس کی ڈگری کا تیزی سے اہم حصہ ہے۔ کچھ پروگرام لائبریری سائنس میں روایتی تربیت کے ساتھ انفارمیشن سائنس میں فنی کورسز کو امتزاج کرنے والے بین الضباء ڈگری پیش کرتے ہیں۔

ایم ایل ایس کی ڈگری لائبریری کے کاموں کے لئے عمومی تیاری مہیا کرتی ہے ، لیکن کچھ افراد کسی خاص علاقے میں مہارت رکھتے ہیں ، جیسے حوالہ ، تکنیکی خدمات یا بچوں کی خدمات۔ ایک پی ایچ ڈی لائبریری اور انفارمیشن میں سائنس کالج کی تدریسی پوزیشن یا کالج یا یونیورسٹی لائبریری یا بڑے عوامی لائبریری نظام میں اعلی انتظامی ملازمت کے ل for فائدہ مند ہے۔

سندوں کی ضرورت ہے
ریاستوں میں عام طور پر سرکاری اسکولوں اور مقامی لائبریریوں میں لائبریرین کے لئے سرٹیفیکیشن کی ضروریات ہوتی ہیں ، حالانکہ ریاستوں میں وسیع پیمانے پر مختلف ہوتی ہیں۔ 20 ریاستوں میں اسکول لائبریرینوں کو ماسٹر ڈگری کی ضرورت ہوتی ہے ، یا تو ایم ایل ایس ہو یا لائبریری میڈیا میں تخصص کے ساتھ تعلیم میں ماسٹر۔ اس کے علاوہ ، تمام ریاستوں میں سے نصف سے زیادہ اسکولوں کے لائبریرین اساتذہ کی سند رکھتے ہیں ، حالانکہ سبھی کو تدریسی تجربہ کی ضرورت نہیں ہے۔ کچھ ریاستوں کو بھی لائبریرین کی ایک جامع جانچ پڑتال کرنے کی ضرورت ہوسکتی ہے۔ زیادہ تر ریاستوں نے مقامی عوامی لائبریریوں کے لئے سندی معیارات بھی تیار کیے ہیں ، حالانکہ کچھ ریاستوں میں یہ رہنما خطوط رضاکارانہ ہیں۔

(دیگر مہارتیں درکار ہیں (دیگر قابلیتی
ایم ایل ایس کی ڈگری کے علاوہ ، ایک خصوصی لائبریری جیسے لائبریرین ، جیسے قانون یا کارپوریٹ لائبریری ، عام طور پر اپنی تعلیم کو اس شعبے کے علم کے ساتھ اضافی کرتے ہیں جس میں وہ مہارت لے رہے ہیں ، بعض اوقات اس مضمون میں ماسٹر ، ڈاکٹریٹ یا پروفیشنل ڈگری حاصل کرتے ہیں۔ تخصص کے شعبوں میں طب ، قانون ، کاروبار ، انجینئرنگ اور قدرتی اور معاشرتی علوم شامل ہیں۔ مثال کے طور پر ، کسی قانونی فرم کے لئے کام کرنے والے لائبریرین کے پاس لائبریری سائنس اور قانون دونوں کی ڈگری ہوسکتی ہے ، جبکہ طبی لائبریرین کو علوم میں مضبوط پس منظر ہونا چاہئے۔ کچھ ملازمتوں میں ، غیر ملکی زبان کے بارے میں معلومات کی ضرورت ہوتی ہے۔

لائبریرین نئے انفارمیشن سسٹم اور ٹکنالوجی کے ساتھ تازہ ترین رہنے کے لئے جاری تعلیم اور تربیت میں حصہ لیتے ہیں۔

ایڈوانس (ایڈوانسمنٹ) کیسے کریں
تجربہ کار لائبریرین انتظامی عہدوں ، جیسے ڈپارٹمنٹ ہیڈ ، لائبریری ڈائریکٹر ، یا چیف انفارمیشن آفیسر کی طرف بڑھ سکتے ہیں۔

روزگار
2008 میں لائبریرین کے قریب 159،900 ملازمتیں تھیں۔ تقریبا 59 فیصد سرکاری اور نجی تعلیمی اداروں میں ملازمت کرتے تھے اور 27 فیصد مقامی حکومت نے ملازمت حاصل کی تھی۔

جاب آؤٹ لک
توقع ہے کہ ملازمت میں اضافے کی اوسط تیز رفتار ہوگی اور ملازمت کے مواقع سازگار ہونے کی امید ہے ، کیونکہ آنے والے عشرے میں لائبریرین کی ایک بڑی تعداد کے ریٹائر ہونے کا امکان ہے۔

ملازمت میں اضافہ
توقع ہے کہ لائبریرین کے روزگار میں 2008 اور 2018 کے درمیان 8 فیصد اضافہ ہوگا جو کہ تمام پیشوں کے لئے اوسط سے تیز ہے۔ سرکاری بجٹ میں رکاوٹوں اور الیکٹرانک وسائل کے بڑھتے ہوئے استعمال سے لائبریرین کی تعداد میں اضافہ محدود ہوگا۔ دونوں کے نتیجے میں کم لائبریریوں کی خدمات حاصل کی جائیں گی اور لائبریریوں کی جگہ کم لاگت والے لائبریری ٹیکنیشنز اور معاونین ہوں گے۔ چونکہ الیکٹرانک وسائل زیادہ عام ہوجاتے ہیں اور سرپرست اور معاون عملہ ان کے استعمال سے زیادہ واقف ہوجاتا ہے ، ان وسائل سے صارفین کو برقرار رکھنے اور ان کی مدد کرنے کے لئے کم لائبریرین کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ ، بہت ساری لائبریریاں لائبریری ویب سائٹوں کے ذریعہ اپنے گھروں یا دفاتر سے براہ راست لائبریری کے وسائل تک رسائی کے ل for لیس ہیں۔ کچھ استعمال کنندہ مکمل طور پر لائبریرین کو نظرانداز کرتے ہیں اور خود تحقیق کرتے ہیں۔ تاہم ، لائبریرین عملہ کا انتظام کرنے ، صارفین کو ڈیٹا بیس تلاش کرنے کی تکنیک تیار کرنے ، حوالہ کرنے کی پیچیدہ درخواستوں کو حل کرنے ، مواد کا انتخاب کرنے ، اور صارفین کو ان کی ضروریات کی وضاحت کرنے میں مدد فراہم کرنے کا مطالبہ کرتے رہتے ہیں۔

روایتی ترتیبات سے باہر لائبریریوں کے لئے نوکریاں عشرے کے دوران سب سے تیزی سے بڑھیں گی۔ غیر روایتی لائبریرین ملازمتوں میں معلومات کے دلال کی حیثیت سے کام کرنا اور نجی کارپوریشنوں ، غیر منفعتی تنظیموں ، اور مشورتی فرموں کے لئے کام کرنا شامل ہیں۔ بہت سی کمپنیاں اپنی تحقیق اور تنظیمی صلاحیتوں اور کمپیوٹر ڈیٹا بیس اور لائبریری آٹومیشن سسٹم کے بارے میں ان کی معلومات کی وجہ سے لائبریرین کی طرف رجوع کر رہی ہیں۔ لائبریرین بڑی تعداد میں معلومات کا جائزہ لے سکتے ہیں اور کمپنی کی مخصوص ضروریات کے مطابق اس کا تجزیہ ، تشخیص اور ترتیب دے سکتے ہیں۔ انٹرنیٹ پر معلومات مرتب کرنے کے لئے تنظیموں کے ذریعہ بھی لائبریرین کی خدمات حاصل کی جاتی ہیں۔ ان ترتیبات میں کام کرنے والے لائبریرینوں کو سسٹم تجزیہ کاروں ، ڈیٹا بیس کے ماہر اور ٹرینرز ، ویب ماسٹروں یا ویب ڈویلپرز ، یا مقامی ایریا نیٹ ورک (LAN) کوآرڈینیٹر کے طور پر درجہ بند کیا جاسکتا ہے۔

ملازمت کے امکانات سازگار ہونے کی امید ہے۔ اوسطا this ، اس پیشہ میں مزدور بقیہ معیشت کے کارکنوں سے زیادہ عمر کے ہوتے ہیں۔ اس کے نتیجے میں ، اس پیشے سے دوسرے پیشوں کے مقابلے میں زیادہ سے زیادہ ملازمین ریٹائر ہوسکتے ہیں۔ تاہم ، ایم ایل ایس پروگراموں سے نسبتا large بڑی تعداد میں فارغ التحصیل کچھ علاقوں اور کچھ ملازمتوں میں مسابقت کا سبب بن سکتے ہیں۔

Copied:- https://studentscholarships.org/salary/373/librarians.php?
Urdr Translate

❥❥❥══════❥❥❥══════❥❥❥
websites:- www.dailypakistantime.com

Daily Pakistan Group 1 (Whatsapp Group)
https://chat.whatsapp.com/Ku97rBIMusdIm8BC5agVwP

Daily Pakistan Group 2 (Whatsapp Group)
https://chat.whatsapp.com/KDrcO1Dlw6nDNPCooPZXlJ

Islamic whatsapp group 1
https://chat.whatsapp.com/HRL7BWUUwibFUQJKZSZjAE

Islamic whatsapp group 2
https://chat.whatsapp.com/K7CcCkLVeZQ05Eu0rt2CZb

websites:- www.dailypakistantime.com
❥❥❥══════❥❥❥══════❥❥❥

Muhammad Amin

Muhammad Amin

I am a Librarian in reputed organisation. I am from Faisalabad, Pakistan. I am interested to learn new things, specially writing about trending topics.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *